TALVISEMPI KEITTIÖN PÖYTÄ

Talvinen tunnelma valtaa hetki hetkeltä enemmän. Tämä näkyy heti myös talvisina paloina kodissa. Keittiön pöydältämme saivat vihdoin kurpitsat lähteä ja kävyt laskeutuivat. Ikean Bärbar-tarjottimen kuosi on uusi ihastukseni.

Havujakin kävin hakemassa viikonloppuna, mutta ne odottelevat vielä hetken tuolla ulkosalla. Osan laittelin jo maljakkoon toisaalle, mutta haluan hetken makustella tätä vuodenajoista toiseen siirtymistä. En tiedä tuntuuko muista siltä, mutta minusta syksy jäi tänä vuonna todella lyhyeksi. Tai sitten olen vain hitaasti syttyvää tyyppiä ;D Tunnelmaa maanantai-iltaan!

Kommentit

  1. Kaunista. Minäkin olen jemmannut noita isoja käpyjä, täytyy laittaa esille.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos <3 Nuo kävyt löytyivät ihan sattumalta ja siinä samassa ryntäsin hakemaan autosta kassin ja keräsin sen kuusen alustan tyhjäksi :)

      Poista
  2. Anonyymi11/25/2014

    On teillä sitten ihana koti! Ja miten osaatkin löytää nuo kaikki upeat jutut!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos sinulle! Upeita juttuja tulee sattumalta välillä vastaan ja täysin ilmaiseksikin, kun vaan pitää silmät auki. Luonto tarjosi nämäkin kävyt :)

      Poista
  3. Kauniilta näyttää! Minulla kävi viime syksynä samalla tavalla käpyjen kanssa. Yhtenä iltana olin pimeään aikaan lenkillä ja olin nyrjäyttää nillkkani ison kävyn päälle astuessani. Seuraavana iltana olin paikalla muovipussin kanssa. Ei kai sillä niin väliä mikä ihmisen saa liikkumaan ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Anu! No sillä ei tosiaan ole väliä! ;) Luonnosta tehdyt löydöt on ihania!

      Poista

Lähetä kommentti